lördag 13 februari 2010

Grattis P!













Ja, jag sitter ju här hemma och vilar och tar igen mig. Det är rätt skönt. Har ägnat mig åt att installera bredbandet. Det gick inte utan problem. Precis som jag anade och varför jag inte installerat det. Men nu är det installerat.

Skönt.

Så jag börjar googla runt lite. Läser in mig på graviditetsvecka 9, så jag vet vad jag har att vänta. Det är en lite tuff vecka jag har framför mig med resor och workshopar och kundbesök och införsäljning. Lönesamtal etc etc.

Det här hittade jag:
"Många kvinnor börjar vid den här tiden oroa sig mycket. Oftast rör det sig om risken för missfall men också om förhållandet, viktökning, arbete med mera. En del kan undra om de verkligen är redo för att skaffa barn även om det var en planerad graviditet. Det är fullt normalt eftersom du är under stark påverkan av ett antal olika hormoner."

Till partnern ges följande tips:
"Oroa dig inte om din partner börjar gråta helt utan anledning. Det är helt enkelt hormoner som påverkar hennes kropp. Hormonerna kan också göra henne lättirriterad och oförutsägbar."

Men grattis kära kunder, chef och kollegor. För det är er jag kommer att interagera med den här veckan. Ja och så kära P då. Grattis P!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar