tisdag 18 maj 2010

Att vara där man ska vara

Först var jag 8 underbara dagar i Grekland. Det var varmt och ljuvligt.

Sen var jag hemma två dagar, packade om och for till Glitter. Hud och läppar och allt det där som får mig att må så himla bra. Sen firande av bästa M i 2 dagar.
En dag hos syster med familj och så morgontåget till Stockholm, där jag träffade mina kära kollegor. Mycket kan man säga om mitt jobb, men kollegorna ger mig stor behållning.

Sen hem till kollega A för att träffa hans sambo och två supergoa tvilligar. 8 månader gamla. Födda i september precis som Mini kommer att göra. Så om ett år kommer jag att ha ett charmtroll som försöker sig på att krypa, "pratar" och fyrar av hjärtesmältande leenden mest hela tiden. Underbart!

Men så idag fick jag möjlighet att flyga hem tidigare. Jag tog den och när jag låste upp ytterdörren då kände jag den där fantastiska känslan av HEMMA.

Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar