fredag 21 maj 2010

Rallyförare

Nu har jag varit och tittat på vagnar. Jag kände att jag måste utsätta mig så att jag vänjer mig och sen kan jag spana efter vad jag vill ha på Blocket.

Jag tror att jag vet ungefär vad jag är ute efter. Och det tog bara runt en halvtimma för mig att känna att det var rätt okej att köra vagn.

Ett tag funderade jag på att köpa sprillans nytt, men så kom jag tillbaka till skrivbordet och kunde jämföra med Blocket.se. Det blir begagnat Mini. Det är inte mycket ekonomi i att köpa en sprillans ny!

Nu är bara problemet att jag helst av allt skulle vilja ha en knallröd vagn, men jag vet ju inte om Mini är en kille och då är det kanske inte det bästa valet. Å andra sidan är jag inte så himla petig med sånt, men det är ju kul om folk fattar att det är en kille. Ja ja, det känns som ett mindre problem i sammanhanget. Känner lusten att leta barnvagn stiga i mig nu. Ska väl ta en sväng in på Tradera också.

I höst ska vi köra rally Mini och jag! Wrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooom...

3 kommentarer:

  1. Men klart du ska ha en röd!! Nej spelar ingen roll, och människor som förutsätter att det bara är flickspädisar som ligger i röda... men skämmes liksom. :D

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående.
    Klart Mini ska ha en röd vagn, oavsett kön!

    SvaraRadera
  3. Och jag instämmer i vad tidigare kloka personer har skrivit! Rött är jättefint!

    SvaraRadera