tisdag 25 maj 2010

Såna dagar

Vissa dagar är ju bara sådär... dåliga ni vet.
Så har idag och främst ikväll varit.

Jag får fortfarande INGET gjort på jobbet. Gud vet hur jag ska rapportera tiden den här veckan.

En av mina ekonomiska lättnader visade sig vara blå dunster så jag är tillbaka på ruta ett. Så känns det som i alla fall och då kände jag att jag ORKAR bara inte mer. Så jag ringde en riktigt god vän och ylade av mig i örat på och plötsligt känns det väldigt mycket bättre.

Det snurrar runt en massa tankar i mitt förvirrade gravidhuvud just nu. Det är som en konstant bakfylleångest. Samtidigt som jag känner mig lyckligast på hela jorden.

Hur märkligt är inte det egentligen? Så trots alla tankar om hur allt går åt helskotta så är livet generellt rätt bra.

Och ja, jag har intagit samma position som igår. Annan TV-såpa bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar