tisdag 5 januari 2010

Mardrömmar

Jag har fortfarande julledigt. Bara för att jag kan. Det är så skönt! Jag har dessutom tagit mig lyxen att vara totalt avstressad. Jag gör bara det jag känner för och det NÄR jag känner för det. Luther har fått gå och slänga sig i väggen.

Här agerar vi så att vi ska må bra förstår ni, så att senaste inseminationen ska ha bästa möjliga chans att lyckas.

Det gör ju att jag lite har vänt på dygnet. Sover SEEEENT om morgnarna, vilket gör att jag plötsligt minns mina drömmar. Det gör jag knappt alls annars.

Det trista med det är bara att jag drömmer mardrömmar! Inatt var det jordens undergång. Alltså, det hade ju varit juste med lite sex eller så, men jordens undergång, kom igen undermedvetna. Lite mer positivitet tack.

















bilden hämtad från

2 kommentarer:

  1. Åh, jag gillar hur och vad du skriver.
    Hoppas att senaste Danmarksresan blev lyckad - stort lycka till!!

    SvaraRadera