torsdag 31 mars 2011

En eftermiddag i bilder

Jag har fått nog. Tack Rickard Sjöberg, för att du envisas med att skicka post till mig. Jag tänkte att jag skulle återgälda dig och börja skicka tillbaka eländet till dig (samma sak gjorde jag med SDs valkampanjmaterial).



På vägen hem från babysimmet gick vi genom parken. Jag undrar. Vad hände egentligen med våren? Den var ju här? Det här känns som höst.



I barnvagnen hänger Pingu. Numera lite mindre spänstig i bandet än tidigare. I eftermiddag roade jag Mini med att visa Pingu på Youtube. Han blev helt exalterad. VILL SMAKA! sa han. Jag försökte förklara att pixlar inte smakar något, men han förstod inte riktigt den logiken.



Och så hämtade jag ut min vinst. Ett fint paket från Loba. Rickard Sjöberg borde gå kurs hos henne. Inget tråkigt fönsterkuvert, utan ett regelrätt paket. Toppen! Spännande! Jag älskar paket.



Så knatade vi hem med paketet och öppnade det. Mycket prassel och papper, men inuti var det ett egetbakat bröd, egengjord fantastisk chutney och ett gott te. För er som inte vet så vann jag en tävling hos henne och det här var priset. Se vad lite smicker kan ge utdelning! ;)



Så jag fick en jättehärlig eftermiddagsfika. Mini fick ju också lite fika förstås. Bäst hade varit att få fika tillsammans med Loba, men det får vi se till att göra en annan gång.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Japp, med smicker kommer man långt. ;)
    Kul att det smakade!

    Himla skönt tycker jag att allt kom fram utan att bli smulor och klabbigt glaskross.
    Den där fikan tar vi nästa gång M och jag kommer ner.

    SvaraRadera
  2. Ja, den fikan ser jag fram emot!

    SvaraRadera