lördag 26 mars 2011

Hej håret

Kul att se dig igen.

mer hår på väg tillbaka hittas här

4 kommentarer:

  1. Skönt att se att det finns hopp om att håret så småningom kommer tillbaka. Just nu känns det som om jag kommer att vara flintis inom en månad eller så, med den takten som håret faller av! :-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer tillbaka. Fast om det är allt och håller samma kvalitet har jag ingen aning om!

    SvaraRadera
  3. Helt klart bättre än de två horn jag har på vardera sidan med nytt hår - gör att jag ser ut som hin håle själv. Annars fick jag mina första gråa under graviditeten. Underligt vad som händer med kroppen.

    SvaraRadera
  4. Haha härligt!
    Så himla konstig grej. Jag hoppas på att håret en vacker dag ska få samma tjocklek som det en gång hade. Men det lär ju ta sjukt lång tid!

    SvaraRadera