lördag 26 mars 2011

Muffins

Det är deprimerande att knappt få på sig sina gamla stretchiga tjockisjeans och när man knäpper dem ha rejält med muffinshäng över linningen. Jag minns när jag kunde dra dem av mig utan att knäppa upp dem och stretchen liksom hängde lös runt kroppen.

Jag vet att jag skrev att jag skulle gå med i Viktväktarna men på väg till ett inskrivningsmöte så bestämde jag mig för att göra det själv. Jag har inte mätt mig och inte vägt mig. Jag tänker ha mina gamla kläder som måttstock på att det går åt rätt håll.

Mina tjockisjeans är första anhalten och det har gått en vecka utan direkta jättonyttigheter och låååånga promenader. Målet är en gammal sommarklänning.

Heja gärna på mig!

3 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig! :-) Jag ska i favoritjeansen till sommaren tänkte jag, nu hånskrattar de åt mig. Mer promenad och mindre choklad ;-)

    SvaraRadera
  2. Klart jag hejar på dig.
    Det här fixar du galant!

    SvaraRadera