fredag 25 mars 2011

Natten inatt

Igår var det en ljuvlig vårdag i Malmö. Vi var på babysim, shoppade lite, fikade lite och promenerade.

Väl hemma utforskade Mini vad boll är. Helt fascinerad! Så kul att se.

Mini somnade vid åtta och mamman somnade i soffan. Halv tolv väcktes jag av ett illvrål som höll i sig i en halvtimma innan lilla raringen somnat om. Då hade mamman rätt svårt att göra detsamma.

När jag väl somnade drömde jag en av de mest otäcka mardrömmar jag någonsin haft. Besparar er detaljerna, men när jag vaknade så vågade jag inte sticka ut varken händer eller fötter utanför sängkanten. Fy så rädd jag var!

Nu är jag trött trött. Mini ligger på min arm och vi ska försöka ta igen lite av nattens missade sömn.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Det händer mycket på nätterna i många hus. Hos oss var de stora barnen igång till halv tolv igår och sedan började katten yla strax efter fem. Det gäller att passa på att sova de stackars timmarna där emellan.
    Hoppas du och mini får en bättre natt i natt.

    SvaraRadera