söndag 21 mars 2010

Drömmar

Imorse, tidigt tidigt vaknade jag och kände att allt inte stod rätt till. Jag hade fått mens. Kände efter där nere och möttes av ett par små fötter och fick panik. Jag kunde känna de har perfekta små fötterna med handen. Inser att jag inte ville se vad som hände och började i panik ringa runt till människor jag litar på för att få hjälp.

Sedan vaknade jag, kallsvettig med hjärtklappning. Allt var bara en dröm. Mini är där h*n ska och nu några timmar senare börjar jag lugna ner mig.

Inga fler såna drömmar tack!

4 kommentarer:

  1. oh läskigt!! Nej fy hoppas du slipper såna mardrömmar igen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Nää. Inga fler sådana otäcka drömmar! Usch! Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen spännande att läsa om alla dina drömmar. Det måste försiggå mycket att bearbeta inne i huvudet =)

    Den här drömmen mindre rolig såklart...

    SvaraRadera
  4. Jessica, ja, det är märkligt att jag minns så mycket drömmar. Vanligtvis minns jag kanske en eller två om året!

    SvaraRadera