torsdag 11 mars 2010

Tid

Det finns många som menar att jag inte borde läsa så mycket på internet om graviditet och symptom. Jag menar att de har helt fel. Om jag inte får läsa in mig så kommer jag att tro att allt är fel och galet med min graviditet. Jag gillar de bloggar jag följer och de sidor där man kan läsa om fostrets utveckling, vecka för vecka.

Igår var inte en rolig dag, men så imorse så började jag läsa runt mer på en sida där jag varit flera gånger förut, men egentligen inte kollat in all information.
Det var verkligen en källa till trygghet för mig, så jag måste rekommendera den här
Growing People

Nåväl, imorse läste jag i den och sen gick jag igenom min kalender. Det var en rätt trevlig aktivitet. 1½ månads jobbb - ledigt - 1½ månads jobb igen - ledigt - 1½ månad - sen dimper Mini ner.

Jag gillar den tidsplaneringen. Det gör att det inte känns riktigt så tungt att jobba i alla fall.

Sen är det testet, idag är det 7 dagar kvar tills jag får svar. Det är inte lång tid alls egentligen. Eller hur? En vecka rinner iväg snabbt som attan nuförtiden.

Så idag är jag betydligt lugnare. Tack kära almanacka, kära Internet och kära läsare som kommenterar. Och tack kära P som får mig att sluta gå i spinn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar