tisdag 2 mars 2010

Falsk marknadsföring

Orolig ringde jag idag min BM. Som försökte lugna mig.
Samma info som tidigare. Inga lyft och ta det lugnt. Jag som behöver tömma mitt föråd. Jag som behöver köpa hyllor. Allt innebär lyft!

Jag brukar inte känna att jag behöver en man i mitt liv, men ÅH var är han nu. Den där stora starka mannen som:

1. kan lugna mina nerver med sin stora starka famn
2. kan bära mina saker

Det är kanske så jag ska fånga honom?
Genom att inte vara så förbaskat självständig jämt?

Å andra sidan vore det kanske falsk marknadsföring. Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du har kommit på något -alla vill känna sig duktiga och behövda -inte vill du väl själv bara sitta och vara "söt"? Men det är lätt att glömma att det gäller andra också. De flesta gillar faktiskt att hjälpa -i rimlig grad (ingen vill ju känna sig utnyttjad och bara ge och göra tjänster, men lite lite, en hylla här eller där, eller nåt som ska installeras o sen gärna belöning i form av fika eller hämtpizza efteråt :) Tror jag. Annars har du kanske en gymtränande väninna som går lika bra för lyften, men som kan ta med choklad istället för kramar ;) Det är ju trots allt inte så kul att vara den "mindre duktiga" som man ibland kan känna sig i någon duktigs sällskap om den inte tänker på och är uppmärksam på det. Lycka till =)

    /tjejen på fd "flickrummet"

    SvaraRadera
  2. Mmm... du har rätt. Jag ska jobba på att inte vara så himla duktig!

    SvaraRadera