lördag 4 september 2010

Godmorgon världen!

Det sägs att livet måste vara ner ibland för att man ska kunna njuta av när det är upp. Kanske är det därför jag vaknat nästan euforisk idag.

Så gudomligt skönt!

Någon klok sa till mig att jag måste börja inse att mina föräldrar inte är så unga längre, men jag tänker inte lyssna på det. Jag tänker bara vara glad för att de finns här. Trots att de gått genom cancer och andra sjukdomar. Visst är de jobbiga och tjatiga och har andra prioriteringar emellanåt, men allt det är som det ska vara. Egentligen.

Så nu ska jag studsa ur min säng och ta vara på den här dagen. Ljuvligt!

4 kommentarer:

  1. Du snodde min rubrik... Hehe, hade precis samma tanke idag ;0) Vad skönt att det här är en bra dag!! Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Jag delar mer än gärna med mig av den rubriken. Solig härlig höstdag. :D

    SvaraRadera
  3. Hamnade faktiskt på min facebook ;0)

    Visst är det underbart!! Blev frukost på altanen idag. Höll på att frysa häcken av mig, men med en filt och en kopp te i solen...

    SvaraRadera