onsdag 22 september 2010

Mini har anlänt

Mina kära följare. Jag blir så glad av att läsa era kommentarer och vill inte hålla er på halster. Efter mycket om och men och en rätt dramatisk förlossning, sitter jag nu i en sjukhussäng med Mini snusandes i famnen.

Min lille kille fick kämpa sig ut i livet och har lite sviter efter det. Allt är dock bra med oss båda. Han är världens finaste bebis och jag är världens lyckligaste mamma.

PS. Ni får självklart veta allt så snart jag kommit hem. Lovar! DS.

19 kommentarer:

  1. Grattis, Grattis, Grattis!! Så himla glad för dig! Här sitter jag och lipar. Hoppas ni mår toppen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh stort, stort grattis!!! Härligt att höra att ni båda mår bra! Ser fram mot fortsättningen på storyn. :D

    SvaraRadera
  3. Åååhhh Grattis grattis grattis till din fina lilla kille!! Herregud vad jag har väntat på de här nyheterna... ;0)

    Ta hand om er och ha det bäst! Massa happy kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Gladgråt härifrån! Puss i pannan till gullkillen som fått världens bästa Mamma!
    grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    Stooooort grattis till din lilla kille från oss! Skönt att höra att ni båda mår bra trots jobbig förlossning. Sköt om er och vi ser fram emot när ni kommer till Norrköping.

    Många stora kramar
    Pernilla, Fredrik, David och Lovisa

    P.S. Hoppas detta funkar - det är första gången jag kommenterar på en blogg - valde "anonymt" eftersom jag inte vet vad jag skulle skriva annars... ;-)

    SvaraRadera
  6. Mamma, mamma, MAMMA! Smaka på den va! Stort grattis och välkommen till världen Mini! Vad härligt att du är här nu, och vad snäll du var mot din otåliga mamma att du kom ut innan utsatt tid!

    SvaraRadera
  7. Lilla Mamma :)
    Jag är så glad så tårarna rinner.
    Mini är så välkommen till livet hos många av oss.

    Njut, snusa och pussa på honom från mig.
    Och påminn honom att jag kommer vara hans envisa skugga ;)

    OCh du, bra kämpat!!

    Stor kram Sus

    SvaraRadera
  8. Om Pernilla klarade att skriva här kanske jag med kan, första gången för mig oxå...
    Grattis Grattis Grattis! Jag visste att det var en kille, eller visste och visste, jag trodde det, och för första gången hade jag rätt! Jag har följt er här med stor spänning varje dag, flera gånger per dag nu på slutet, och äntligen! Vad underbart Anna! Som du har väntat! Hoppas ni båda repar er snabbt efter förlossningsäventyret, ni har sååå mycket kul framför er! Vi pussar och kramar för fullt här i Norrköping! Titti, Peter och Henning!

    SvaraRadera
  9. HURRA!!!!
    Grattis fina Mamma och stort välkommen ut lille Mini (tänk att jag kände på mig att du skulle komma ut och vara pojk!)

    Gosa ordentligt nu så väntar jag med alla andra på rapporterna. Kärlek i massor.

    SvaraRadera
  10. Åh så underbart! Grattis till er båda!

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis! Det är nu din verkliga resa som mamma börjar.

    SvaraRadera
  12. Åh... Stort stort grattis!!! Hoppas att ni får ro att njuta av varandra i massor!!

    SvaraRadera
  13. Massor med grattis till den lille prinsen!
    Njut så mycket du bara kan!
    Kramar Anna langtanefterlivet.wordpress.com

    SvaraRadera
  14. TJooohoooo!! GRATTIS=D=D=D=D
    Vad kul!
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Jättegrattis till dig Anna, det blev en liten prins!!!!
    Jag har följt din blogg och jag glädjs med dig i denna stund.
    Jag väntar min lille kille i början av oktober, vi ses säkert snart då jag planerar att komma på Malmöträffarna framöver i Femmis.
    Sköt om dig och din lille kille, Lycka till!!
    Kramar:)

    Cecilia Nilsson

    SvaraRadera
  16. Hej Mini!
    Välkommen till världen.
    Vad skönt att allt gick bra, jag vet att din mamma har längtat väldigt efter dig!

    SvaraRadera
  17. Underbart att höra! Grattis och hoppas att nu får ett fint liv tillsammans =)

    SvaraRadera