måndag 26 april 2010

En gravid bloggares hjärna

Ibland när det händer mig något så tänker jag: Åh, det här ska jag blogga om sen. Ibland så formulerar jag inlägget i huvudet, hur det ska länkas samman, formuleringar och så.

Många gånger skriver jag sen inlägget. Publicerar det. Bara för att komma på att jag glömt allt det där finurliga jag tänkt ut innan.

Idag har det dock hänt något ännu märkligare. Jag har gått och tänkt på något jag vill skriva här. Dela med er. Jag har liksom väntat på tillfället när jag äntligen får skriva av mig det. Så kom det. Ögonblicket.

Men jag kommer inte ihåg ett smack.

Så ni får ursäkta mina vänner. Idag blir det inte mycket till inlägg här. Vi kan ju alltid hoppas på att jag kommit på det när jag trycker "Publicera inlägg" här nedanför.

1 kommentar:

  1. Så där blir det för mig också ibland och jag har inte ens en graviditet att skylla på.

    SvaraRadera