onsdag 28 april 2010

Tjuvkika

Nu har mamma kommit hit. Det är mysigt att ha henne här hos mig (bara att skriva det fick ena ögat att blinka bort en tår extra). Lägenheten är städad och luktar gott. Mamma var imponerad över hur mycket magen växt på tre veckor.

Imorgon ska hon följa med mig på ultraljudet. Imorgon förmiddag är det dags att hälsa på inne hos Mini och se att allt ser bra ut. Jag längtar så.

Imorgon är också första chansen jag har att få veta Minis kön. Jag trodde att jag visste att jag ville veta, men nu tvekar jag. Mamma tycker att man ska hålla spänningen in i det sista.

Åh, jag vet inte hur jag ska göra! Båda vägarna lockar så.
Vad hade/har ni gjort i min situation?

1 kommentar:

  1. Står inför samma fråga, men jag är inte ensam om beslutet. Jag är i dagsläget lite sugen på att ta reda på vem som är därinne. Min sambo vill (just nu iaf) inte ta reda på könet, vilket gör att vi nog inte tar reda på det. Om bara jag visste skulle jag säkert avslöja mig. Äsch, hade ett bra resonemang på gång. Men det försvann! Lycka till på UL!

    SvaraRadera