tisdag 27 april 2010

Omtag

Idag är en sån där usel dag. Otroligt lite sömn inatt. Sen till jobbet och upptäcker att jag glömt plånboken.

Ett möte jag borde vara aktiv på som jag inte klarar att fokusera på. Över telefon. Alla mina möten är över telefon nuförtiden. Jag både gillar det och inte.

En begynnande huvudvärk pulserar i tinningarna. Jag tar en tablett. Ser världens sötaste lilla flicka under lunchen och springer på J. Det var länge sen. Han här tänkt ringa mig säger han. Konstigt, precis som jag tänkt om honom. Måste bara göra det också.

Tillbaka till kontoret. Möte över telefonen. Missförstånd. Möte inställt. Huvudet bultar och jag börjar få små svarta prickar framför ögonen. Måste ställa in nästa möte. Dricker en kopp kaffe, kör hem och går och lägger mig.

När jag vaknar igen ska jag känna mig pigg och alert. Omtag på dagen. Imorgon kommer att vara fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar