söndag 11 april 2010

Söndagsförmiddag

Igår fick jag massor gjort och hade en supertrevlig lördag. Ni vet en sån där dag när allt man tar sig för går som en dans och alla är glada och trevliga.

Till exempel så shoppade jag lite sådär så att det bara föll sig på plats. Insåg desperat att jag behöver nya byxor för nu börjar det bli både lite tjatigt och lite väl tight i de jag kunnat ha hittills. Hittade inga jag ville ha i butiken, men väl i garderoben. Och till topparna jag köpte i en butik hittade jag värsta matchande koftan i nästa.

Jag har en lite mer diffus att-göra-lista idag. Bland annat ingår tvätt och handla inför veckan.

Hittills har jag inte kommit så långt. Hittills har jag kommit till kaffe och ägg.
Vädret är också lite mer diffust idag. En molnslöja ligger framför solen och gör världen lite disig.

Så nu har jag ett stort beslut framför mig: lite mer kaffe, eller bara sätta fart?

Jag sätter lite fart så får jag lite gjort. Hoppas att ni har en minst lika skön och härlig helg som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar