fredag 16 april 2010

Swoooosh

Sa den här veckan och nu är det helg igen. Jag gillar veckor som säger swooosh. Jag vill att de närmaste 23 veckorna också säger swooosh. I alla fall merparten av dem.

Idag fick jag ett bra besked. Ett plus! Ett ljuvligt underbart plus och jag blev så glad att tårarna trillade nerför kinderna plötsligt. Grattis till Livrädd med stil!

Nu ska jag gå och se om jag inte kan hitta något att pimpa min balkong med när jag kommer hem. En vaxduk eller så. Den här helgen är vikt åt att fixa med lägenheten. Det är NÄSTAN, men bara nästan, så att jag ser fram emot det.

2 kommentarer:

  1. Fina, fina du! Tack! Hoppas du får en fantastisk helg och att 23 veckor går snabbt :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till den lilla i magen! Och lycka till:) Veckorna går fort ska du;) Kram

    SvaraRadera