fredag 16 april 2010

Mamma

Igår glömde jag min telefon ljudlös i kappfickan. Kom på det när jag skulle gå och lägga mig och upptäckte att mamma ringt mig. Så idag när jag lämnade kontoret ringde jag upp henne. Det visade sig att hon klurat ut ett sätt att sy såna där resårknäppning som man kan sätta i gylfen på sina vanliga byxor. Hur gulligt är inte det? Min älskade omtänksamma mamma.

Ibland går hon mig på nerverna. Ibland far det galna grodor ur hennes mun. Men hon har ett hjärta av guld och menar någonstans alltid väl. Och hon gör alltid små fantastiska saker för att hennes döttrar ska ha det bra.

Jag älskar henne så mycket.

2 kommentarer:

  1. Mammor har en tendens att vara fantastiska, hur de än är :-)

    SvaraRadera
  2. Låter underbart att ha en sån mamma! Njut!

    SvaraRadera