måndag 9 augusti 2010

Mini - Midi - Maxi?

Idag har vi varit på ultraljud Mini och jag. Mini var trött och låg och gäspade efter nattens allt jobb. Jag är också trött efter att ha hållits vaken av allt det där jobbet. Det Mini har gjort är att h*n har vänt på sig. Åt fel håll! Huvet upp och fötterna ner. Jo, jag tackar jag. Extra fart på jämfotahoppen på mammas urinblåsa!

Det är dock 70% chans att Mini hinner vända sig i tid. Annars vänder de på Mini.

Förresten visade det sig att Mini inte riktigt är rätt namn på krabaten som bökar runt inne i mig. Mini är en tjockis. Mini kommer att väga runt 4 kg om Mini kommer på utsatt tid. Så officiellt kanske vi helt enkelt ska döpa om Mini till Maxi? Fast jag vet bebisar som varit betydligt större än så.

I vilket fall som, så har Mini en förtjusande profil och allt ser ut precis som det ska. Jag är nöjd och det verkar Mini också vara.

3 kommentarer:

  1. Så fin! Hoppas hen vänder sig innan! Det är ju snart ser jag i bubblan intill, härligt :-)Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild!! Ligger h@n och funderar på livet...

    SvaraRadera
  3. Vilken busunge! Men du skall se att h*n vänder sig igen snart. 4 kg låter som en finfin vikt för en minimaxi.

    SvaraRadera