onsdag 18 augusti 2010

Tavelsudd

Okej, jag erkänner. Jag har inte jättekul på jobbet. I och för sig ska jag strax ge mig iväg och shoppa lite till. Idag är min mission att komma hem med en amnings-BH.

Jag har haft lite av ett brainstormingmöte idag och fyllde innan lunch en stor whiteboard med text. Sen var jag ute och åt, var och klippte mig och systerföretaget hade personer på besök till fikat.

När jag gick på toaletten nyss insåg jag att jag vid något tillfälle har använt magen som tavelsudd. Mitt på min vita boll är det lite grönsvart. Snyggt!

5 kommentarer:

  1. Är någon med dej på förlossningen?

    SvaraRadera
  2. Haha, alla sätt är bra utom de dåliga.

    SvaraRadera
  3. Min älskade mamma kommer ner och flyttar i princip in tills Mini anlänt. Pappa kommer också, men mamma följer med till förlossningen. Sedan är tanken att mina systrar ska dela på de 10 pappadagarna.

    Om Mini kommer innan mamma är här har jag en väninna som följer med mig. Jag känner mig trygg.

    SvaraRadera
  4. haha, vad roligt :-)

    och vad bra att allt är ordnat inför förlossning!

    SvaraRadera
  5. Det är ju inte så långt kvar nu... ;)

    SvaraRadera