fredag 7 januari 2011

Fredagsmys

Sitter i soffan med en sovande bebis i famnen. Liten kunde inte komma till ro i sin säng ikväll. Det är trots frustrationen otroligt mysigt att sitta här med den lilla varma helt avslappnade kroppen i famnen. Tänk att jag är så viktig för honom. Att när han tycker att hela världen rämnar, så är jag källan till trygghet. Vilket ansvar, men också otroligt smickrande.

Det är också otroligt sövande att ha en sovande bebis i armarna. Jag funderar på att bara gå och knyta mig. Jag har inget vettigt att säga eller göra mer idag ändå, mer än att fundera på hur det gått för Livrädd med stil och SMBC. Och att det tar sig för bästa A och Väv av drömmar.

2 kommentarer:

  1. Ja här händer inget.. mer än att jag äter choklad. Men jag är grymt nyfiken på Livrädd, har gått 48h nu väl?! :)

    Mys på! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är så dålig på att gå och lägga mig. Choklad! Du skämmer bort bebben. Den har det så bra att den stannar där den är tills den blir avhyst.
    Ja, 48 h utan ett pip. Var jag så elak? Det var jag säkert...

    SvaraRadera