måndag 17 januari 2011

Svart måndag

Jag började skriva inlägget om min tid på BB och så bara kände jag att näe, nu får det vara nog. Idag har jag ältat min förlossning och sen kom beskedet från Loba och dagen blev plötsligt så mörk. Idag har jag varit ledsen. Ledsen över förlossningen, även om det har varit på ett bra sätt. Jag bearbetar ju ändå det som hände, eller snarare sorgen över hur det inte blev. Ledsen för Loba och Ms skull.

Och så bestämde jag mig för att inte skriva inlägget om BB. I alla fall inte idag eller imorgon. Det får räcka nu. Det blir lite för mycket dåligt och tråkigt på en gång.

Jag behöver skrattet nu. Glittret och skrattet.
Så jag tänker fokusera på det positiva ett tag.
Sen ska jag berätta om BB.

2 kommentarer:

  1. Ja, snälla du!
    Förlora dig i Minis fantastiska ögon ett tag, njut av att ni är och släpp allt jobbigt ett tag.
    Det har du förtjänat.

    Tack för varma ord. Både här och där och på mobilen.

    SvaraRadera
  2. åh ja, det låter som en bra plan. Ta det jobbiga när det känns rätt istället. Kram!

    SvaraRadera